2012. május 13., vasárnap

Viki vendégváró sajtos rudacskái

A tegnapi dolog nagyjából megoldódott: megkerült a Lelkem. Éjjel fél 12kor nem bírtam tovább és felhívtam, hogy értem én, hogy jó a party, de mégis, kicsit sem hiányzom? És hát az lett a válasz, hogy elaludt. Szerintetek??? Mennyire hihető, hogy egy "állati partyn" egy kanapén elalszik és éjfélkor én keltem fel? Vagy ha attól volt, hogy délelőtt dolgozott és hát evett és egyből mentek az évezred bulijára sok lehetett? Hát mindegy... a haverja, aki meghívta és aki este 9kor elment, ő simán otthagyta és állítólag elindult gyalog haza (cirka 15 km). Tudom, hogy én vagyok a merev gondolkodású, de úgy elmenni valahova, hogy fogalmad sincs, hogy érsz haza - már nem az én világom, de igazából sosem volt az. 

Az egyetlen pozitívum a napban: megsütöttem tegnap nagy szenvedésem közepette Viki péntek esti vendégváró sajtosrudacskáit.

Kell hozzá:

  • 80 dkg liszt
  • 4 tojás sárgája
  • 30 dkg reszelt sajt
  • 1 pohár tejföl
  • 5 dkg élesztő
  • 2 RAMA

Minden attól függött, hogy a csomagolás alapján lejárt élesztőm működik-e. Mert ha nem, akkor nem lesz rudacska, csak sütés nélküli továbbszenvedés. Úgyhogy egy kis cukorral felfuttattam egy kevés tejben tesztelni, de szerencsére működött, így mehettek a tálba a hozzávalók. A sóból beledobtam 2 csapott teáskanállal, az élesztőt is beleraktam az egész kockával, mert a maradék úgysem jó már semmire, és a sajtot sem sajnáltam belőle - a 21 dkg-os egységcsomagot simán belereszeltem a tésztába, mert mi úgy szeretjük. Összegyúrtam és amíg a káoszt - amit addig teremtettem a konyhában - meg nem szüntettem, addig pihent a tészta. Majd kinyújtottam, megkentem a tojásfehérjével a tetejét és reszeltem rá további sajtmennyiséget és derelyevágóval szétszabdaltam. Rá tepsire és 200 fokon megsütöttem őket. 



Kiccsaládom szerint ez megint "nagyon szarul sikerült", így már tényleg csak a maradékot tudtam lefényképezni és azt is futtában.

Köszi csajszik a pénteket :) Nagyon jó volt! Ja és azért a tegnap további pozitívumai a gyűrűm és a hálóingem... azoknak viszont tényleg örülök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése